Monday, February 28, 2011

::Luahan Hati::

erm, mengapakah begitu susah untuk aku melupakan kau.... jiwa aku sudah cukup terseksa menanggung segala bebanan rasa ini... aku sudah tidak sanggup lg.... apa yg harus aku buat untuk melupakan kau??? mahu sahaja aku menjerit sekuat hati untuk meluahkan rasa ini.... tp adakah org yg sudi mendengar luahan hatiku ini..... hurrmmm, ada juga kawan2 aku memberi pendapat mereka supaya aku melupakan kau... iyaa sudah puas aku mencuba setiap kali aku hampir boleh melupakan kau, pasti kau akan muncul kembali di dalam hidupku.... bukan setakat itu, aku juga cuba untuk mencari pengganti diri kau dan yerr aku jumpa tetapi orang itu juga sama seperti kau..dye hanya mau main2 kan hatiku sahaja.... dye juga buat aku kecewa sama seperti kau mengecewakan aku.... dye hanya mempermainkan hati dan perasaan aku.....huh aku merasakan sungguh sedih tatkala ini..... aku merasakan mahu menangis sepuas-puasnya... tp apa yg aku dapat sekiranya aku menangis??? hanya kesakitan yg aku dapat..... aku tetap xdapat kau dan aku juga xdapat dye... arrgghhh mengapakah susah sungguh untuk aku mengecapi sedikit bahagia??? mengapa.....???.... tetapi aku sedar akan ketentuan NYA yg Maha Esa.... mungkin ini adalah ujian yg harus aku hadapi..... Ya ALLAH tabahkan lah hati hambaMu ini.....sesungguhnya aku redha dengan ketentuan Mu Ya ALLAH......


~sedih hatiku~


No comments:

Post a Comment